؟؟؟

زندگی در ارشد

؟؟؟

زندگی در ارشد

انا لله و انا علیه راجعون ( پستی برای خودم)*

عکس ها اردوی اهواز سال ۸۲

Vahid Nazari 

این مطالب رو دارم برای خودم مینویسم پس لطفا  کسی نخونتش

امروز روز عجیبی بود. رفتن به دانشگاه تهران و بعد خبر وحید. تازه شنبه بهم گفته بود که من دوستشم!!! چه دوستی داشت مسخره میکرد.

و در ضمن امروز روزی بود که از اول امتحانا منتظرش بودم. منتظر بودم که در کمدم رو باز کنم و یه اتفاق غیر منتظره بیافته. و افتاد. همه چیز اونجا بود. منم همه چیز رو از اونجا برداشتم. امروز ازاون روزها بود که باید ثبت بشه.

خدا رحمت کند.

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
Siamak چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ

nafahmidam mani' e in posteto ... tozih e bishatr bede

Enkratic چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ق.ظ

یالا بدو ببنیم .. وحید حالش خوبه ؟؟!‌ ..
اتفاقی افتاده ؟؟ .. سریع باش !!

علی میرطار چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ

وحید فوت کرده.

غریبه چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ب.ظ

علی عکسا رو بردار. من مازوخیستم روزی 100 بار میام اینجا ببینم برش دار...آتیش میزنه آدم رو

میشه خودتو معرفی کنی؟

عقاب پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ http://eagle.blogfa.com

تسلیت می گم بهت.

امین جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ق.ظ http://shab...

آقا الیه درسته!

امین.

این یبارو درست غلط نوشتم.

مهران جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ http://zirezaminiha.blogspot.com

توروخداااااااااااااااااااا..... من دارم میمیرم.بسه.بسه.بسه

یک دوست یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ

لطفا آیه قرآن رو صحیح بنویسید!
یا روبروی عبارت نوشته شده ذکر کنید که جمله ایست غیر از آیه! تحریف عمدی آیات پسندیده نیست!

چشم. هرچند من هرجا آیه قرآن آوردم با ذکر دقیق آدرس و معنی بوده٬ اما حق با شماست ممکنه تصور غلط پیش بیاد که منظور من آیه قرآن بوده. اما منظورم هم همین بوده که یادها بیاد مرگ بیافته امامرگ غیر عادی مرگی که یه جاش غلطه و آدم باید فکر کنه چرا غلط داره . اما خیلی ها اصلا نمیفهمن که غلط نوشته شده و از کنارش رد میشن. بازم ممنون از تذکر شما.
راستی شما از ایلات متحده کامنت گذاشتین؟ آی پی غریبی دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد