؟؟؟

زندگی در ارشد

؟؟؟

زندگی در ارشد

حاج خانوم دم در بده بیا تو*

 

وقتی اولین بار عکس خانوما رو پوسترهای تبلیغات لوازم آرایش اسلامی شده دیدم، با خودم گفتم ااا ... اماخوب جاشون  فقط تو بو تیک‌ها بود.

 

بعد کم کم تو تلویزیون خانوما او پشت مشتا خیلی کدر ظاهر شدن و کم کم همینجوری تو تبلیغا اومدن جلوتر.

حالا هم که تبلیغ صابون لوکس و اینم لادن طلایی، با حجاب کامل اسلامی!!!

کم کم خانوما دارن از تو پستو میان رو ویترین اینم اثرات مدرنیته است لابد!!! اما....

 

آهان قبلا بگم که من در مورد درستی و غلطی حرفی نزدم ها . اعلام تغییر ظواهر کردم.

 

پ.ن.1. واسه گرفتن اون عکس تو مدرس نزدیک بود برم زیر ماشین.

پ.ن.2. همسایه‌ها یاری کنید تا من دوربین داری کنم. 2 ساله دوربینم خرابه واسه همین با موبایل زفرتی عکس گرفتم.

پ.ن.3. وقتی دنبال یه عکس میگشتم که آینده تبلیغات ایران رو تو اینترنت ببینم  اینقدر عکس‌ها ناجور میشد که خجالت کشیدم اونا رو بزارم اینجا . خودت تا ته قضیه رو برو دیگه.

امروز کنسرت گروه آرمان در دانشگاه اجرا شد.

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ب.ظ http://zirnevis.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
خیلی خوشم اومد
اگه دوست داری می تونی با هم تبادل لینک کنیم
به من حتما سر بزن
موفق باشی

محیا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

چرا دروغ می گی تو که عین خیالت نبود من بیچاره هی حرص می خوردم میگفتم علی برو بسه الان فحشمون میدن و الان میزنن بهمون!!!

من که نگفتم عین خیالم بود یا نه. گفتم که داشتم میرفتم زیر ماشین.
تازه ببین چه روحیه قوی داشتم که با اینکه از تصادف می ترسیدم ولی تو نفهمیدی و قوت قلب گرفتی.

محیا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ

p:<

سیامک چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

بابا!‌ عکاس!! ... نکشی خودتو واسه تهیه خبر!!!

... جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ

آدمها خیلی زود عوض می شوند.

علی میرطار شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ق.ظ

به ...
به سرعت تغییر لحظه‌ها.

مهران شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ http://zirezaminiha.blogspot.com

دوسسسسست می شویییییم

مریم شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://autumn_clr.persianblog

نگران نباش . یواش یواش ُ حاج خانم با روسری و بعد بادموی مصنوعی تو ماکارونی و نمک و فلفل هم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد