؟؟؟

زندگی در ارشد

؟؟؟

زندگی در ارشد

گی پارتی

امروز دوستان دبیرستان را دعوت کرده بودم منزل. تعدادی که انتظار داشتم بیایند نیومدن.

در اینجا از دوستانی که تشریف آوردند تشکر میکنم و از کسانی که نیامدند گله چون غذا کلی زیاد آمد!!!

از قضا امروز ولنتاین از آب در اومد!! من که نمیدونستم. شاید بعضی ها به همین مناسبت نیومدند. اما بعضی ها به این مناسبت ۲ ساعتی تو را گیرکردند تا رسیدند.

اونا که نیومدن امیدوارم ولنتاینشون خوش گذشته باشه به ما هم گی پارتی خوش گذشت.

اگه قرار باشه تصویری از زندگی ام در ارشد هک بشه امشب یه تصویر از اون بود.اگه بتونم فردا شب هم میخوام ثبت بشه امیدوارم بشه.. تنبلی کردم.

 

چند جمله برای خواننده: اصلا از شعر نوشتن و حرف فلسفی الکی زدن بلد نیستم.

...

الآن پس فرداست که دارم ادیت میکنم. برای تغییر ذائقه بد نبود اما همچین برگی از خاطره نشد. خیلی روتین بود در مقایسه با ابیانه شبانه و توچال شبانه خالی از هیجان بود.

رفتیم رصد. قرار بود بریم قصر بهرام اما مثکه رفتیم یه جای دیگه. حسام میگفت اسمش ده نمکه.

نظرات 4 + ارسال نظر
siamak پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ق.ظ

aval inke Valentine to ham mobarak
dovom ham inke na nemidunam ki un matno neveshte, akhe kheili adamaa momkene bashan ... ki bode?
sevom ham inke man vaghti chan ta chaat khali bebinam nakhod agah Ctrl+A mizanam bebinam che khabare ... az reader o inaa ham estefade nemikonam ... khoodam ye paa reader am :-D

siamak پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ق.ظ

chaat na ... khat ;-) :-D

Siamak جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ

javabeto tu Blog dadam ... fek konam khundi ta alan ... UP kon refigh :-D

JaSa شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ http://JaSa

معلومه که تا یک هفته باید چی بخوری!
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد